آمار طلاق در باشگاه همسران مشهدی، کمتر از یک درصد است میزبانی «باهم» از ۲۳ هزار زوج جوان مشهدی «باهم» در مسیر خوشبختی | اختتامیه پنجمین دوره باشگاه اجتماعی همسران مشهدی برگزار شد+فیلم برنامه‌های شهرداری مشهد برای اولین سالگرد شهادت شهید جمهور آیت‌الله رئیسی پزشکیان: هلال‌احمر جان‌ها را بی‌تبعیض نجات می‌دهد | فریادرس همدیگر باشیم پاسخ‌های شفاف از هزینه‌های پارک حاشیه‌ای خیابان‌های مشهد پایان ساخت آخرین راست‌گرد پل نوغان مشهد بعد از ۲۰ سال شفاف‌سازی و سرعت بالا برای پاسخگویی به مطالبات ساخت‌وساز شهروندان مشهدی افزایش آمار جان‌باختگان حادثه بندر شهید رجایی به ۵۸ نفر (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) تکمیل ایستگاه بسیج، مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری در مسیر توسعه متروی مشهد است فرصت ویژه تخفیف و تقسیط بدهی شهروندان مشهدی تا پایان خردادماه ۱۴۰۴ تکمیل ظرفیت ۵۵ درصدی مراکز اقامتی مشهدالرضا(ع) در دهه کرامت ۱۴۰۴ رضایت ۸۵ درصدی مردم از بوستان‌های شهر مشهد «مصطفی شریف» به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد‌مقدس منصوب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) دیدار شهردار مشهد مقدس با کاتب بزرگ‌ترین قرآن هنری جهان افزایش ساعت سرویس‌دهی خط ۳ قطارشهری مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) افزایش ۷۲ تنی زباله مشهد در روز پنجشنبه (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) | ۲ هزار و ۲۳۲ تن زباله جمع‌آوری شد رفع گره ترافیکی چندساله ابتدای خیابان پنجتن مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) مشهدالرضا (ع)، پیشگام در مسیر تحقق شعار سال ۱۴۰۴ رکورد بازدید از نمایشگاه گل و گیاه مشهد شکست | ثبت حدود ۷۰ هزار بازدیدکننده
سرخط خبرها

تقدیر وزیر راه از اقدامات نوروزی فرودگاه مشهد | صادق: فرودگاه مشهد توجه ویژه‌ای به حال مسافران و زائران داشته است

  • کد خبر: ۳۲۳۸۸۹
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۴ - ۱۸:۳۸
تقدیر وزیر راه از اقدامات نوروزی فرودگاه مشهد | صادق: فرودگاه مشهد توجه ویژه‌ای به حال مسافران و زائران داشته است
وزیر راه و شهرسازی ضمن تقدیر از عملکرد نوروزی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد گفت: رویکرد مثبت فرودگاه مشهد در توجه ویژه به حال مسافران و مردم جای تقدیر دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرزانه صادق در حاشیه بازدید از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در ارزیابی اقدامات نوروزی این فرودگاه و روند خدمات‌رسانی به زائران رضوی اظهار داشت: مهم‌ترین موضوعی که در اقدامات اخیر فرودگاه مشهد مشاهده کردم؛ توجه ویژه به مردم و حال مسافران بود که این خود بسیار رویکرد مثبتی است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: خدمات نوروزی فرودگاه بین‌المللی مشهد از حیث روانی اثرگذاری بسیار مثبتی دارد چراکه این خدمات سبب می‌شود مطالبات مردم نسبت به خدمات فرودگاهی پاسخ داده شده و رضایتمندی مسافران افزایش پیدا کند.

صادق در ادامه در پاسخ به این سوالی مبنی براینکه آیا دغدغه‌های شخص وزیر راه نسبت به حقوق مسافران و خدمات‌رسانی به مردم در فرودگاه مشهد پاسخ داده شده است؟، گفت: مهم‌ترین موضوع و مسئله این است که مسافران نسبت به‌حقوق خود واقف باشند و ما نیز توجه گسترده‌ای به حقوق مسافران داشته باشیم.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: از سویی اینکه خدمات فرودگاهی قابل دسترس برای تمامی اقشار مردم بوده و به‌گونه‌ای «معلولیت» محدودیت ایجاد نکند، دیگر موضوعی است که در ارزیابی از فرودگاه مشهد شاهد بودیم تمامی خدمات قابل دسترس برای تمام اقشار مختلف بود.

صادق در‌خاتمه خاطرنشان کرد: به‌نظر بنده همکاران فرودگاه بین‌المللی مشهد در نوروز ۱۴۰۴، به‌واقع خدمات گسترده‌ای ارائه کرده و زحمات زیادی کشیدند بنابراین امیدواریم زائران رضوی از این خدمات رضایت کافی داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->